Политика за рефундирање и враќање

Преглед

Нашата политика за рефундирање и враќање на производ важи 7 дена. Доколку поминат 7 дена од вашето купување, не можеме да ви понудиме целосно рефундирање или замена на производот.

За да се квалификувате за враќање, вашиот производ мора да биде некористен , во иста состојба во која сте го примиле и во оригиналното пакување.

Секој производ што не е во првобитната состојба, оштетен е или недостасуваат делови од причини што не се должат на наша грешка-нема да биде рефундиран или заменет.

За да го комплетираме вашето враќање, бараме потврда или доказ за купување.

Ве молиме, не го испраќајте го вашето купување назад на производителот.

Рефундирање

Откако вашето барање за враќање ќе биде примено и проверено, ќе ви испратиме е-пошта за да ве известиме дека сме го примиле вратениот предмет. Исто така, ќе ве известиме за одобрувањето или одбивањето на вашето барање за враќање.

Ако сте одобрени, тогаш вашето рефундирање ќе биде обработено, а кредитот автоматски ќе се примени на оригиналниот начин на плаќање во рок од неколку денови.

Задоцнети или исчезнати продукти

Доколку сè уште не сте добиле рефундирање, ве молиме да не контактирате во врска со вашата нарачка на web1@mikrokom.mk

Артикли на попуст

Може да се рефундираат само артиклите со редовни цени. Артиклите кои се на попуст не може да се рефундираат.

Враќање на пратка

За да го вратите производот, треба да го испратите вашиот производ по пошта на адреса : ул.Киро Гавриловски 49-Скопје.

Трошокот за испорака и враќање на вашиот производ ќе биде на ваша сметка. Трошоците за испорака не се враќаат. Ако добиете рефундирање, трошоците за повратен превоз ќе бидат одбиени од вашето рефундирање.

Ви треба помош ?

Контактирајте не на web1@mikrokom.mk за прашања поврзани со рефундирање и враќање.